Παρασκευή 26 Μαρτίου 2010

Πριν από κάτι

Για άλλη μια φορά βρέθηκα χωρίς να έχω κάτι σημαντικό να γράψω στο blog. Τα FAQs έρχονται συνήθως ανάλογα με τις ανάγκες των φίλων μου και άρα δεν έχω στον ορίζοντα κάτι καινούριο. Ας μιλήσω λοιπόν για το Πάσχα. Τις τελευταίες δύο χρονιές έκανα «Πάσχα» στη Γερμανία. Τα εισαγωγικά υπάρχουν κυρίως για να δηλώσω ότι πρακτικά με εξαίρεση ένα βάψιμο αβγών δεν ακολουθήσαμε κανένα έθιμο. Βόλτες, αγορές βόλτες, γέμισαν το Πάσχα τις προηγούμενες δύο φορές και μπορώ να πω πως πέρασα φοβερά. Φέτος από την άλλη μάλλον θα ακολουθήσω καλύτερα τα έθιμα αφού λόγω δουλειάς θα μείνω εδώ. Όμως ήδη μου λείπει η Γερμανία που έχω πάνω από χρόνο να πάω. Σαν να μην έφτανε αυτό, ένας πολύ καλός μου φίλος φεύγει για μεταπτυχιακό και βρίσκω τον εαυτό μου να πρέπει να ξαναορίσω τον τρόπο που θα περάσω τις διακοπές μου αφού ο τρόπος των Χριστουγέννων δεν επαρκεί. Η αλήθεια είναι πως μισώ τους αποχαιρετισμούς και η άλλη βδομάδα μάλλον δεν θα είναι καλύτερή μου. Από την άλλη θα έρθει ο αδερφός μου που είναι μακριά επίσης για μεταπτυχιακό, και μία ξαδέρφη μου, οπότε κάπως θα συμπληρώσω, ελπίζω, το κενό. Θα σταματήσω με τη γκρίνια αφήνοντας εν γνώσει μου την ανάρτηση αυτή κάπως, ε, ανοργάνωτη, αλλά θα με έχετε συνηθίσει μέχρι τώρα. Καλό ταξίδι σε όσους γυρίσουν/φύγουν αυτές τις μέρες.

Υ.Γ. Ναι η φωτογραφία είναι από το νησί του Πάσχα και όχι κάτι γιορτινό αλλά το θεωρώ πιο πιστό στο πνεύμα της ανάρτησης

0 βαριούνται όσο και εγώ...:

Δημοσίευση σχολίου