Πέμπτη 11 Μαρτίου 2010

Κάπου στον Αμαζόνιο

Όσοι με ξέρουν γνωρίζουν την λατρεία που έχω για το μεγαλύτερο ηλεκτρονικό κατάστημα και ιδιαίτερα για την αγγλική έκδοσή του (που έχει πιο οικονομικά μεταφορικά και μηδέν κόστος τελωνείου). Αυτό όμως που είναι πολλές φορές κωμικοτραγικό με το Amazon είναι το εντελώς αυτόματο σύστημα αποστολής των προϊόντων. Έτσι  βέβαια κρατάνε τις τιμές τόσο χαμηλές αλλά πολλές φορές παίρνονται αποφάσεις ελαφρώς εξωγήινες. Για παράδειγμα πριν από μία εβδομάδα (Κυριακή νομίζω), λόγω κυκλοφορίας του Final Fantasy XIII τη Τρίτη που πέρασε, έκανα μια μεγαλούτσικη παραγγελία ώστε και να πάρω το παιχνίδι τη μέρα της κυκλοφορίας και να μη πληρώσω 10 Ευρώ σε μεταφορικά για ένα παιχνίδι. Γενικά αυτό είναι το σύστημα μου. Μαζεύω αντικείμενα στο ηλεκτρονικό καλάθι που θέλω κάποια στιγμή να αποκτήσω και όταν βγει κάτι που θέλω άμεσα τα παίρνω όλα μαζί. Έτσι λοιπόν και έκανα. Λόγω όμως κυκλοφορίας του FFXIII στην αρχή της επόμενης βδομάδας ήξερα πως θα τα πάρω λογικά δύο μέρες μετά την κυκλοφορία. Όμως ο αλγόριθμος αποφάσισε αλλιώς. Φαντάζομαι χάρη σε κάποιο από τα αντικείμενα στην παραγγελία που δεν θα ήταν διαθέσιμο το πρωί της Δευτέρας μου έστειλε μόνο του το FFXIII με ταχυδρομείο και με πιθανή ημερομηνία παράδοσης στις 22/3. Δύο τρεις ώρες μετά όμως το αντικείμενο έγινε διαθέσιμο και μου έστειλαν με courier την υπόλοιπη παραγγελία. Οπότε τα πράματα που πήρα απλά για να γεμίσω την παραγγελία ήρθαν την Τρίτη, ενώ δεν θα χα θέμα να έρχονταν 22/3, και το μόνο πράμα που ήθελα τώρα θα έρθει κάποια στιγμή μέσα στον μήνα. Στο ενδιάμεσο περιμένω και ένα CD πάλι από την παραγγελιά που έρχεται από τη Γερμανία φαντάζομαι για ελαχιστοποίηση των εξόδων. Τι να πω τουλάχιστον το πήρα φθηνά και ευτυχώς έχω μεγάλα αποθέματα υπομονής. Για να δούμε πόσα θα χρειαστώ να εξαντλήσω…

0 βαριούνται όσο και εγώ...:

Δημοσίευση σχολίου