Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010

FAQ Part 1

Ακολουθώντας την ιδέα του http://lifehacker.com/ έρχεται το FAQ του τι να κάνετε όταν νιώθετε χάλια.
Για αρχή ξεκινάω με το πρώτο βήμα ζυγίζοντας την κατάστασή σας.

1. Πόσο χάλια είσαι;

Α. Δεν είμαι χάλια, απλά να, λίγο κάπως.
Τι εννοείς κάπως; Βγες έξω από το σπίτι πάρε λίγο αέρα και δες μερικά άτομα. Τέλος

Β. Άσε μεγάλε δεν ξέρω δεν είμαι καλά.
Το ίδιο με Α αλλά πάρε κάνα τηλέφωνο κάπου πρώτα να νιώσεις καλύτερα και να σε σύρουν έξω άλλοι.

Γ. Είμαι χάλια δεν ξέρω τι να κάνω.
Λογικά δεν λέει να σε πείσω να βγεις έξω οπότε πάρε τηλέφωνο και μίλα λίγο και μετά δες καμιά σειρά παίξε videogames κτλ.

Δ. Είμαι σκατά άσε...
Εδώ ότι και να πω δεν θα το ακούσεις οπότε και δεν θα προτείνω τίποτα. Μέτρα τα λάθη στο βάψιμο στο ταβάνι μέχρι να πέσεις σε κάποιες από τις πάνω κατηγορίες. Αν μπορείς πάντως κάνε κάτι ημιπαραγώγικο (δεν ξέρω∙ πλύνε τα πιάτα ή κάτι)

0 βαριούνται όσο και εγώ...:

Δημοσίευση σχολίου