Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2009

Βλακεία...

Κάτι που συνέβη σε ένα φίλο μου με έβαλε πάλι σε σκέψεις. Είναι να εκπλήσσεσαι για το τι μυαλά κουβαλάνε οι άνθρωποι πλέον. Έχω ήδη αναφερθεί σε παρόμοια θέματα αλλά όσο περισσότερο γυρίζω τόσο αρχίζω να καταλαβαίνω τους αντικοινωνικούς ανθρώπους που ποτέ δεν βγαίνουν από το σπίτι τους. Αυτό που δεν μπορώ να χωνεύσω είναι πως μπορούν μερικοί να πιστεύουν ότι ξέρουν τι είναι καλύτερο για σένα περισσότερο και από σένα και να παίρνουν παράλογες αποφάσεις που βαφτίζουν «ώριμες» και «μετά από σκέψη». Γιατί δεν μπορούν να καταλάβουν πως απλά δεν ξέρουν τι θέλουν και αυτό που κάνουν είναι να εγκαταλείπουν το πλοίο μέσα στην καταιγίδα αλλά τίποτα παραπάνω; Το πιο εκνευριστικό είναι η αλτρουιστική συσκευασία με την οποία συσκευάζουν τις πράξεις τους. Μα καλά δεν καταλαβαίνουν πως αυτό είναι ότι πιο εγωιστικό; Απλά πιέζουν τη δική τους γνώμη και άποψη πάνω σε ένα θέμα που δεν αφορά μόνο αυτούς. Ας ξεκολλήσουν λίγο, ας δουν πόσο εγωιστές και ηλίθιοι είναι και ας έρθουν μετά να σπάσουν καρδιές…

2 βαριούνται όσο και εγώ...:

irene είπε...

έχω πάθει κρίση ταυτότητας , ηλικίας , ποιοί είμαστε κ που πάμε..

μου έλειψαν τα μπλογκς , το ιντερνετ στην δουλειά , που πέρσυ ήμουν ανέμελη κ φέτος μετράω μέρες μπας κ πάρω καμμία άδεια.

είπα να πω κ εγώ τον πόνο μου..μιας που τον λες κ εσύ :)

Anthony είπε...

Καλά κάνεις, εξάλλου γι αυτό είναι τα blogs :P. Τι να πεις καθώς μεγαλώνουμε έτσι πάει. Δυσυτυχώς ή ευτυχώς δεν έχουν έρθει ακόμα οι κοσμοιστορικές αλλαγές τύπου τελειώνω σχολή ή βρίσκω σπίτι. Εκεί και αν τελειώνει η ανεμελιά.

Btw σκέφτομαι για κανούρια ανάρτηση χωρίς nag αλλά είμαι ακομά σε επίπεδο σκέψεων.

Δημοσίευση σχολίου