Κυριακή 17 Μαΐου 2009

Και τώρα;

Ο Γολγοθάς τελείωσε! Ο Γολγοθάς έρχεται! Όχι δεν προχώρησε και άλλο η βαριάς μορφής σχιζοφρένια που κουβαλάω χρόνια τώρα απλά για όσους με ξέρουν πέρασα πολλά αυτό το έτος (ή να το πω σεζόν). Επιτέλους τελείωσα με τα Proficiency η σχεδόν τέλος πάντων (μόνο ένα speaking μου έμεινε). Όμως όπως ξέρουν όλοι οι φοιτητές πλησιάζει ένα ακόμα μεγάλο εμπόδιο μέχρι το καλοκαίρι που ακούει στο όνομα εξεταστική Ιουνίου. Αν και θα έπρεπε επιτέλους να χαλαρώσω και να ζήσω αυτή την έρμη τη φοιτητική ζωή μάλλον θα πρέπει να περιμένω πάλι. Από διάβασμα σε διάβασμα πάω και αφού διάφορες συγκύριες δεν με βοήθησαν να συμμετάσχω στις προηγούμενες δύο πρέπει πλέον να δηλώσω δυναμικό παρών. Οπότε αν δεν γράψω τίποτα μέχρι τον Ιούλιο θα είναι ο ίδιος λόγος που δεν γράφουν και όλοι οι «συνάδελφοι». Αν πάλι γράφω 2 και 3 φορές την ημέρα απλά θα έχω κάψει φλάντζες οπότε μην δίνετε και πολύ σημασία!


2 βαριούνται όσο και εγώ...:

irene είπε...

αντώνη ειδικά εγώ πια το έχω κάψει , πρέπει να διαβάσουμε σε αυτήν την εξεταστική..

Anthony είπε...

Σε περιμένω στη βιβλιοθήκη λοιπόν :Ρ

Δημοσίευση σχολίου