Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2009




Για όσους ρίχνουν μια ματιά στο Blog μου λυπάμαι για την απουσία μου απλά δεν έβρισκα τι να γράψω και να πω την αλήθεια ούτε τώρα έχω οπότε θα μιλήσω για έναν από τους λόγους απουσίας μου. Λέγεται Prince of Persia και αν και μικρό παιχνίδι είναι γενικά πολύ διασκεδαστικό. Οπότε όσοι έχετε κονσόλες νέας γενιάς ή αξιοπρεπή υπολογιστή δώστε του μία ευκαιρία.

3 βαριούνται όσο και εγώ...:

irene είπε...

χμ άσε τα παιχνίδια κ πιάσε κανένα βιβλίο!

Ανώνυμος είπε...

giati? asto to paidi na paixei mikro einai akoma,emeis na do pote 8a paroume ptyxio 8a mas fonazoun stin orkomosia ''mpravo giagia''

:-D

Anthony είπε...

Ειρήνη: Κοίτα ποιος μιλάει. Τουλάχιστον εγώ διασκεδάζω πραγματικά. Αφήνω ήσυχους τοίχους ταβάνια κτλ. :Ρ

Ευχαρίστω Ελένη. Θα σου ανταποδώσω κάπως τη στήριξη στο πρόσωπό μου!

Δημοσίευση σχολίου